۰

​۰۹۳۷۱۰۹۳۶۱۴ - ۰۲۱۸۸۶۱۰۲۲۱

فهرست

بغل گیر ابزاری مطمئن برای حمل کاشی های اسلب پرسلانی

بغل گیر اسلب چیست؟

بغل گیر ابزاری است که از بدنه اصلی، دستگیره و دو فک متحرک که در موازات یکدیگر قرار گرفته‌اند و حرکت می‌کند، تشکیل شده است.

خوشبختانه امروزه رشد علم و فناوری باعث شده تا بسیاری از فعالیت‌ها در زمان کوتاه‌تر و با سرعت و ایمنی بیشتری انجام شوند. در همین راستا ابزاری طراحی و تولید شده‌اند که با وجود آن‌ها احتمال ایجاد ضرر کاهش پیدا می‌کند. یکی از صنایعی که امروز فناوری به کمک آن آمده، صنایع کاشی و چوب است.

همانطور که می‌دانید پنل های کاشی های اسلب پرسلانی  در ابعاد مختلفی تولید می‌شوند و برخی از آن‌ها بقدری بزرگ هستند که امکان جا به جایی آن‌ها توسط یک نفر کار دشواری است و حمل با دست وبدون ابزار امکان شکستن و یا لب پریدگی زیادی را دارد که تولید و عرضه بغل گیر امکان جا به جایی این اسلب ها را به آسانی و با کمترین خطر فراهم کرده است. 

بغل گیر های کاریزما تولید شرکت مدریت است که آن را نام ورق گیر و گیره اتوماتیک نیز می‌شناسیم، ابزاری از جنس فولاد است که با استفاده از آن امکان جا به جایی کاشی های سایز بزرگ، پانل های اسلب کاشی، کاشی های پرسلانی و نیز ورق‌های بزرگ ام دی اف، ورق‌های پلاستیکی، شیشه و شیت فلزی هموار است.

نحوه کار با بغل گیر اسلب

برای استفاده از این ابزار ابتدا ورق را میان دو فک متحرک قرار می‌دهند و دستگیره را به سمت بالا می‌کشند.

وجود لنت‌های پلاستیکی از حرکت ورق بین فک‌ها جلوگیری می‌کند و باعث ثابت نگه داشتن آن می‌شوند. نکته مهم در رابطه با بغل گیر آن است که طراحی این ابزار به گونه‌ای است که هرچه وزن ورق بیشتر باشد، در نتیجه فک‌ها با قدرت بالاتری به ورق می‌چسبند که در نتیجه با اطمینان خاطر می‌توان ورق را جا به جا کرد چون امکان سر خوردن یا افتادن آن بسیار کم است.

مزیت‌های استفاده از ابزار حمل و بغل گیر های اسلب کاریزما

استفاده از بغل‌گیر امکانی را فراهم می‌آورد تا ورق‌هایی با ضخامت ۲ سانتی‌متر فراهم شود. این ابزار به گونه‌ای طراحی که با استفاده از آن می‌توان به راحتی ورق‌های سنگین و با ابعاد بزرگ را با کمترین میزان فشار روی گردن و مچ دست جا به جا کرد.

همچنین طراحی دستگیره این ابزار با ترکیب فولاد و پلاستیک باعث می‌شود تا در زمان استفاده از آن دست شما احساس راحتی داشته باشد و دچار مشکل نشوید. نکته مهم دیگر درباره بغل گیر آن است که پهنای فک‌های آن بسیار خوب است و به همین ترتیب حمل ورق‌های بزرگ با آن بسیار ساده‌تر است زیرا سطح بیشتری از ورق را پوشش می‌دهد.

همچنین باید اضافه کرد که استفاده از بغل گیر این به دلیل آن فشار نقطه‌ای روی سطح ورق ایجاد می‌کند، باعث می‌شود تا از شکسته شدن و ترک خوردن ورق جلوگیری به عمل آید و ورق با سلامت کامل به مقصد برسد.

از مزیت‌های دیگر بغل گیر آن است که طراحی فک‌ها باعث می‌شود تا از لغزش و افتادن ورق‌ها جلوگیری شود. مزیت دیگری که بغل گیر آن است که با طراحی خوبی که دارد، امکان حمل ورق‌های شیشه‌ای با استفاده از آن فراهم شده و با خیال آسوده‌ای می‌توان نسبت به جا به جایی شیشه نیز از این ابزار کاربردی بهره‌مند شد.

مهم‌ترین ویژگی‌های بغل‌گیر اسلب

بغل‌گیر ابزاری کاربردی برای جا به جایی و حمل قطعات مختلف که از ویژگی‌های خاصی برخوردار است که عبارتند از:

  • امکان جا به جایی و حمل ورق‌هایی تا ضخامت ۲ سانتی‌متر
  • اندازه‌ بین دو فک بین ۰ تا ۲ سانتی‌متر است.
  • داشتن تحمل وزن بین ۴۰ تا ۵۰ کیلوگرم
  • برخورداری از دو فک فلزی با پوشش پلاستیکی

بغل گیر ابزاری برای همه استادکاران

بسیاری از استادکاران در زمان حمل و جایی اسلب کاشی مشکل می‌شوند و ممکن است در هنگام جا به جایی آن‌ها یا ام دی اف شکسته شود یا ترک بخورد که در نتیجه برای استادکاران هزینه اضافی و زیادی را به همراه دارد.

با توجه به اهمیتی که جا به جایی ورق‌های ام دی اف دارند و قیمت بسیاری از آن‌ها بالا است، استفاده از بغل گیر این امکان را فراهم می‌آورد تا استادکاران بتوانند با خیال آسوده‌تری ورق را جا به جا کرده و در مکان مورد نیاز از آن استفاده کنند.

همچنین باید اضافه کرد که استفاده از بغل‌گیر باعث می‌شود تا در زمان نیز به میزان قابل توجهی صرفه جویی شود. استادکاران با خرید و تهیه ابزارهای کاربردی مانند بغل‌گیر می‌توانند هم به صورت تک نفره و هم به صورت دو نفره قطعات مختلف بزرگ و سنگین چوب را جا به جا کنند. نکته مهم این است که بسیاری از بغل گیرهای موجود در بازار ساخت ایران هستند و به همین دلیل علاوه بر کیفیت بالایی که دارند، از قیمت مناسبی نیز برخوردار هستند.

نتیجه گیری استفاده از بغل گیر مدریت

خرید بغل گیر سرامیک برای تمامی کارگاه‌ها و استادکاران ضروری است زیرا با استفاده از این ابزار در زمان آن‌ها صرفه جویی می‌کنند و می‌توانند با ایمنی بیشتری نسبت به جا به جایی قطعات مختلف اقدام کنند. همچنین باید اشاره کرد که استفاده از این ابزار امکانی را فراهم می‌آورد تا نیازی به پرداخت هزینه‌های اضافی نداشته باشند.

 

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید