۰

منو سایت

دلایل ترک خوردن کاشی چه چیزهایی میتواند باشند؟


کاشی و سرامیک نامرغوب

کاشـیهای ارزان و بـی كیفیـت دارای مـواد اوليـه مرغوبـي نیستند و در کـوره حرارت مناسـبـی بـرای پخت ندیـده اند در نتيجـه بـه آسـانی بـا کوچکترین ضربـه ، فشـار يا تغييـر دما ممکن است ترک برداشته و شکسته شوند .

 

کاربرد کاشی دیوار در کف

کاشـیهای دیواری نسـبت به سـرامیکهای کـف از ظرافت بيشتري برخـودار هستند که ایـن ظرافـت باعث بـالا بردن سـطح آسیب پذیر آنها می گردد در نتیجه کاشـیهای دیواری را نمـی توان به عنوان سـرامیک یا کاشـی کف اسـتفاده کرد چـون تحمـل بار ، فشـار و ضربـه را ندارند و به آسـانی ممکن است ترک خورده و بشکنند .

 

زیرسازی نامناسب

یک زیرسـازی نامناسـب که داری پستی و بلندی یا حفرههای خالـی اسـت میتواند یکی از دلایـل اصلی تـرک خوردگی و شکستگی کاشی و سـرامیک باشـد . ملات یا چسب کم یکی از دلایل عمده زیرسازی نامناسب است .

 

فشار و بار زیاد

دوارد آوردن فشـار زيـاد بـه سـرامیکهای کف ممکن اسـت باعث ترک خوردگی و شکستگی سرامیکهای کف گردد


بتن نامناسب در زیرساخت کاشی و سرامیک

اسـتفاده از بـت بـرای زیـر سـاخت و چسـباندن کاشـی و سـرامیک مهمترین بخش کاشی کاری اسـت . اگر کاشی کاری شـما به سـرعت دچار شکستگی شده اسـت و شکستگی در حال امتداد اسـت مهمتریـن دلیل آن میتواند بتن نامناسـب و میزان آب استفاده شده در آن برای زیرسازی باشد

 

نصب کاشی برروی درز انبساط

درز انبسـاط یکـی از مهمتریـن اصـول سـاختمان سـازی در سـاختمانهای بـزرگ اسـت . ایـن درز مانـع از تـرک خوردگی سـاختمان در انبساطهای ناشـی از گرما می شـود . این درزها در هنگام کاهـش و افزایـش دما تغييـر پیدا می کنـد و این تغييـرات می تواند منجر به ترک خوردگی و شکستگی کاشـی و سرامیک گردد .

 

سرما زدگی کاشی وسرامیک

در صورتـی کـه کاشـی و سـرامیک در فضـای باز اسـتفاده شـوند ممکن اسـت دچار سرما زدگی شـوند که منجر به ترک خوردگی و شکسـتن کاشـی و سـرامیک می شـود.اگر قـرار اسـت کاشی و سـرامیک را در فضای باز اسـتفاده نمایید که در معـرض کاهـش و افزایـش ناگهانـی دما قـرار بگیرد لازم است از سرامیک های مرغوب یا پرسلانها استفاده نمایید .

 

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید