۰

منو سایت

اسکوپ چیست ؟

اسکوپ کاشی چیست ؟

سرامیک های پرسلان به علت جذب آب بسیار کمی که دارند میبایسـت بـه روش چسـبی اجرا گردد . حال اگر بخواهیم از روش دیگری برای اجرای این سرامیک ها استفاده کنیم ، به سراغ اسکوپ میرویم .

روش اسکوپ از دو قسمت تشکیل می شود :  ملات - اسکوپ پروانه اینحوه نصب ابتدا مرکز و چهار گوشـه سـرامیک را به کمک ابزار فرزاز قسمت پشت شیار زده و گیره های پروانه ای اسکوپ را داخل این شیارها جایگذاری می کنیم . سپس ملات را ریخته و سرامیک را نصب می کنیم .عملکرد اسکوپ وقتی که در زمان نصب از ملات استفاده میکنیم و چون ســـرامیک هـای انتخابـی جذب آبـی کمی دارنـد ، این اسکوپ های پروانه بعد از نصب در مـلات جایگذاری میشوند و پس از خشک شدن ملات کاملا مثل یک گیره عمل می کنند و داخل ملات قفل میشـند که این باعث میشود سرامیک به هیچ عنوان پس از نصب مشکلی برایش پیش نخواهد آمد .

نتیجه روش اسکـوپ از لحاظ فنـى مـعـمـولـا بــرای ســـــــرامیک هایی استفاده می شـود که ضخامت آنها بیشتر از ۱ سانت باشد . پیشنهـاد اول ما به شما روش چسبی هست اما به هر دلیلی اگر نمیخواهید از این روش استفاده کنید ، روش اسکـوپ می تواند جایگزین مناسـبـي بــرای نصب سرامیک های پرسلان باشد .

 

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید