۰

منو سایت

چه سایز کاشی بخریم بهتره؟ 

چه سایز کاشی بخریم بهتره؟ 


کاشی و سرامیک انواع مختلفی داره که های قبلی انواع کاشی دیوار ، کف ، پرسلانی ، گرانیتی و پولیشی رو براتون معرفی کردیم . اما اینجا می خواهیم ببینیم چه سایزی از کاشی برای ما مناسبه
ابتدا باید بدونیم که سایز کاشی به صورتهای مربع ، مستطیل ، شش ضلعی ، دایره ای و اشکال متقارن دیگر ممکنه وجود داشته باشه که البته کاشی های دست ساز در سازهای کوچک و با اشکال مختلف هم می تونه وجود داشته باشه .
کاشیهای مربعی و در سایزهای بزرگ تر معمولاً برای کف استفاده میشوند و البته هیچ منعی بـرای استفاده از اونها بر روی دیـوار وجود نداره ، ولی به دلیل اینکه معمولا در دیوار نسبت طلایی ابعاد مستطیل خیلی میتونه به دید بهتر کار کمک کنه ، از این کاشی ها در دیوار بیشتر استقبال میشه .
در سایزهای کوچک ، هیچ محدودیتی از نظر استفاده از کاشی و سرامیک در دکوراسیون وجود نداره و میشه بسته به سلیقه از سایزهای مربعی یا مستطیلی و غیره در دیزاین استفاده کنیم .ء استفاده از کاشیهای با رنگ بندیهای زیبا و جذاب ، یکی از گزینه های مناسب برای فضای بین کابینتی در آشپزخانه است.

تنوع طرح و رنگهای در دسترس برای انتخاب امروزه بسیار گسترده شده است و ما می توانیم از میان طرحهای با تم سنگ ، سیمان ، چوب ، کاغذ دیواری ، رنگ های شاد و زیبایی از انواع کاشی را انتخاب کنیم.

یکی از گزینه های بسیار زیبا در دیزاین فضای داخلی ، استفاده از کاشی های سایز بزرگ برای دکور اتاق پذیرایی یا فضای پشت تیوی و ... است که زیبایی اتاق را چند برابر می نماید .برای کف و دیوار هم می توان از کاشی با طرح ندم و هم از طرحهای قرینه و به قول معروف بوک مچ استفاده کرد .

 

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید