۰

منو سایت

سرامیک پولیش یا براق

تعریف سرامیک پولیش و براق

یکی از فاکتور هایی که همیشه در زمان خرید سرامیک به یاد داریم و از طرفی بسیار هم به چشم می آید، براق بودن و بازتاب نور سرامیک یا کاشی مورد نظر است. دلیل این موضوع هم بسیار ساده است، سرامیک ها براق جذابیت بیشتری از سرامیک های مات و سرامیک هایی با براقیت کمتر دارند. به همین دلیل در خانه هایی که کف آنها دارای فضای خالی زیادی است از این سرامیک ها استفاده می کنند، از طرفی استفاده از سرامیک های براق برای خانه های کوچک باعث پخش شدن بهتر نور می گردد و انعکاس بهتر نور می تواند خانه شما را بزرگتر جلوه دهد. همچنین سرامیک و کاشی براق و به طور کلی خانه های پر زرق و برق لوکس تر به نظر می آیند.
با مقایسه خانه هایی که در آنها از کاشی های براق استفاده شده با سایر خانه هایی که از کاشی یا سرامیک های مات تر یا با براقیت کمتری استفاده شده است به این نتیجه میرسیم که خانه هایی که در آن ها از سرامیک های براق و رنگ روشن استفاده شده است فضای دلنشین تری دارند که این موضوع روی روحیه فرد نیز تاثیر بسیار زیادی دارد.
برای مقایسه بهتر به سایت کاشیران مراجعه کنید و ادامه مطلب را مطالعه کنید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید