۰

​۰۹۳۷۱۰۹۳۶۱۴ - ۰۲۱۸۸۶۱۰۲۲۱

چه کاشی برای منزل خود خریداری کنیم؟

چه کاشی برای منزل خود خریداری کنیم؟

کاشی و سرامیک شما چقدر در معرض فرسایش است و چقدر از آن استفاده می شود.
1: محلی با رفت و آمد خیلی زیاد
2: محلی با رفت و آمد نسبتا زیاد
3: محلی با رفت و آمد متوسط
4: رفت و آمد کم
5:محلی بدون رفت و آمد.
مناسب ترین کاشی و سرامیک کاریزما ها برای محلی مانند آشپزخانه، گزینه های 5+ و4 هستند، چرا که این کاشی ها و سرامیک ها دارای مقاومت بالایی هستند و علاوه بر این که در برابر جذب رطوبت مقاوم اند، در برابر سایش هم مقاومت بالایی دارند. سختی سطح این کاشی و سرامیک ها باعث می شود که تمیزکاری آنها بسیار ساده و راحت باشد.
از طرفی اگر احساس می کنید که استفاده از سرامیک و کاشی یک دست برای کف آشپزخانه ممکن است باب میل شما نباشد و ترجیح می دهید که یک فرش به دکوراسیون و طراحی کف اشپزخانه خود اضافه کنید تا فضای خود را از داشتن احساس خالی بودن نجات دهید. در این میان بهتر است از ابزرا نصب کاریزما و همتراز کاشی کاریزما و تراز کننده های کاشی و سرامی استفاده گردد. در چنین شرایطی باید به یاد داشته باشید فرش و قالیچه برای استفاده در آشپزخانه از نظر بهداشتی گزینه خوبی برای شما نیست و بعد از مدتی فرش در آشپزخانه محل مناسبی برای رشد میکروب ها و باکتری ها خواهد شد، به همین دلیل پیشنهاد ما این است که اگر قصد استفاده از زیبایی های فرش را دارید، از آن در کف پذیرایی خود استفاده کنید.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید