۰

​۰۹۳۷۱۰۹۳۶۱۴ - ۰۲۱۸۸۶۱۰۲۲۱

اسکوپ پشت کاشی چیست ؟

نـصـب اسکوپ
سرامیک های پرسـلان به علت جذب اب بسیار کمی که دارند میبایست به روش چسـبی اجـرا گـردد . حـال اگر بخواهیـم از روش دیگری برای اجرای این سرامیک ها استفاده کنیم ، به سراغ اسکوپ میرویم .

روش اسکوپ از دو قسمت تشکیل میشود :

ا-ملات

2-اسکوپ پروانه ای


نحوه نصب ابتدا مرکز و چهار گوشـه سرامیک را به کمک ابزار فرزاز قسمت پشت شیار زده و گیره های پروانه ای اسکوپ را داخل این شـیـار هـا جایگذاری می کنیم . سپس مـلات را ریخته و سرامیک را نصب میکنیم .
عملکرداسکوپ وقتی که در زمان نصب از ملات استفاده میکنیم و چون سرامیک های انتخابی جذب آبی کمی دارند ، این اسـکـوپ های پروانه کاریزما بعد از نصب در مــلات جایگذاری می شـوند و پس از خشک شدن ملات کاملا مثل یک گیره عمل می کنندوداخل ملات قفل میشند که این باعث میشود ســـــرامیک به هیچ عنوان پـس از نصب مشکلی برایش پیش نخواهد آمد .
نتیجه روش اسکوپ از لحاظی فنی معمولا برای سرامیک هایی استفاده میشود که ضخامت آنها بیشتر از ۱ سانت باشد . پیشنهاد اول ما به شما روش چسبی هست اما به هر دلیلی اگر نمیخواهید از ایـن روش استفاده کنید ، روش اسکوپ می تواند جایگزین مناسبی برای نصب سرامیک های پرسلان باشد

 

 

 

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید