۰

منو سایت

بورس فروش کاشی ، سرامیک در تهران

بورس فروش کاشی ، سرامیک در تهران

چندین خیابان بعنوان بورس فروش کاشی و سرامیک در مناطق تهران وجود دارد  که خریدارن میتوانند با مراجعه به این برس ها از تعداد زیادی فروشگاه یکجا دیدن کنند.

 

برس کاشی در شمال تهران:

اولین خیابان بورس تهران برای خرید کاشی در تهران خیابان شیراز جنوبی در منطقه ونک تهران بود که از دهه 60 شروع به گسترش در کل خیابان و بعد به شمال خیابان نیز کشیده شد. در حال حاضر بیشتر برنده های خوب ایرانی و کاشی های خارجی در این خیابان مشغول به فعالیت هستند و کلیه لوازم بهداشتی به راحتی در این خیابان قابل خریداری هستند. برند کاشی کاریزما نیز دارای چندین شعبه در خیابا شیراز جنوبی می باشد.

بورس کاشی در شرق تهران:

به مرور زمان و در دهه 70 خیابان بنی هاشم در شرق تهران به همانند خیابان شیراز از جنوب اتوبان رسالت تا شما میدان بنی هاشم و اتوبان همت تمامی فروشگاه ها به کاشی فروشی تغییر شغل دادند و پاساژه های زیبایی در این خیابان ساخته شد و کلیه لوازم بهداشتی به راحتی در این خیابان قابل خریداری هستند. برند کاشی کاریزما نیز دارای چندین شعبه در خیابان بنی هاشم می باشد.

جدیدا خیابان های فرجام و نیروی دریایی در میدان رسالت نیز با فروش کاشی هایی با قیمت های مناسب تر در حال تبدیل به بورس کاشی در شرق تهران هستند و البته نه به پیوستگی فروشگاه های خیابان بنی هاشم.

بورس کاشی در غرب تهران:

در غرب تهران به خیابان آیت الله کاشی میتوان بعنوان بورس فروش کاشی در غرب تهران اشاره کرد که از دهه 70 بیشتر به این امر رو آورده اند.

بورس کاشی در جنوب تهران:

خیابان زمزم چند سالی است با گسترش و زیاد شدن فعالین و ک تمایل کسبه خیابان زمزم به فروش کاشی قیمت مناسب و مصالح بهداشتی چهره بورس کاشی در جنوب تهران رو به خود گرفته

بورس کاشی در کرج:

بیشتر تجمع فروشگاه های کاشی در کرج در قسمت گوهر دشت این شهر واقع شده و کاشی کاریزما در گوهر دشت دارای نمایندگی می باشد.

بورس انبار های کاشی تهران:

در حال حاضر بیشتر انبار های کاشی نزدیک به تهران در منطقع سعید اباد و شهریار تهران واقع می باشد.

 

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید