۰

منو سایت

کاشی کاری در حمام و سرویس بهداشتی

کاشی کاری در حمام و سرویس بهداشتی

بهترین گزینه برای نو کردن دکوراسیون اینگونه مکان ها است. طرح بندی و مرتب چیدن دقیق کاشی ها حمام و سرویس بهداشتی اولین و مهم ترین کاری است که باید در طول پروسه کاشی کاری با دقت تمام انجام شود. اگر به این امر توجه نشود ممکن است نتیجه کار به چیزی که می خواستید نزدیک باشد اما هیچوقت کامل و عالی نخواهد بود. دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی به دلیل کوچک تر بودن نسبت به فضاهای دیگر خانه مکان مناسبی برای منعکس کردن ایده ها و افکار خود در طراحی داخلی هستند بنابراین از ابراز تفکرات جسورانه خود در اینگونه محیط ها هیچ ابایی نداشته باشید و تا می توانید از لوازم لوکس و شیک در دکوراسیون حمام و سرویس بهداشتی تان استفاده کنید که در این مورد کاشی ها و سرامیک به کمک شما می آیند چرا که چهره ایی کاملا لوکس و شیک به دکوراسیون محیط می دهند. بعلاوه کاشی ها می توانند ارزش کلی خانه را هم بالاتر ببرند بنابراین هر چقدر در این مورد خرج کنید ضرر نخواهید کرد. برای انتخاب مدل کاشی سرویس بهداشتی لوکس ارزان قیمت بهتر است از مدل های سفید ساده در کف و دیوارها استفاده کنید.
اگر حمام و سرویس بهداشتی شما کوچک است سعی کنید از کاشی های کوچک تر استفاده کنید و بلعکس اگر حمام تان بزرگ است سعی کنید از کاشی های سایز بزرگ استفاده کنید اما کاشی های بزرگ سنگین تر هم هستند در نتیجه باید دیوار و سقف حمام خود را چک کنید تا برای اینگونه کاشی ها مناسب باشند. مورد بعدی که در انتخاب مدل کاشی سرویس بهداشتی و حمام باید توجه کنید مقاومت آنها در برابر لغزش است. اینگونه محیط ها که دائما مرطوب هستند باید کاشی های داشته باشند تا باعث لیز خوردن افراد در حمام و دستشویی نباشد. برای سیستم گرمایشی حمام و سرویس بهداشتی کوچک هم از آنجایی که کاشی ها برای اینکار بسیار مناسب هستند می توانید از سیستم های زیر کفی استفاده کنید که برخلاف تصور عده زیادی هزینه بسیار کمتری دارند اینکار علاوه بر تاثیر بیشتر گرم کردن محیط، فضای بیشتری را هم روی دیوار در اختیارتان قرار می دهد.
چرا حمام نباید به رنگ آبی یا سبز باشد : انتخاب کفپوش مناسب برای حمام به چند دلیل اهمیت دارد، زیرا این انتخاب علاوه بر آنکه سلیقه صاحبخانه را نشان می دهد، می تواند امنیت، بهداشت و سلامت را برای اعضای خانواده به همراه داشته باشد.
اگر تصمیم دارید در روزهای تابستان تغییرات اساسی در حمام و سرویس بهداشتی خود ایجاد کنید، پیشنهاد می کنیم توصیه های ما را با دقت بخوانید تا بتوانید بهترین و مناسب ترین کفپوش را برای حمام خانه خود پیدا کنید. انتخاب کفپوش مناسب برای حمام به چند دلیل اهمیت دارد، زیرا این انتخاب علاوه بر آنکه سلیقه صاحبخانه را نشان می دهد، می تواند امنیت، بهداشت و سلامت را برای اعضای خانواده به همراه داشته باشد.

 

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید