۰

منو سایت

هر آنچه که ابزار کاشیکاری که نیاز دارید!

تمامی ملزومات کاشیکاری را میتوانید دربزرگترین مجموعه کاریزما ابزار کاشیکاری در ایران پیدا کنید.
تولید، تهیه وتوزیع ملزومات کاشی کاری ایران درشرکت کاشی کاریزما

 

ابزار کاشی‌کاری و چسب کاشی

ملزومات و ابزارآلات مدرن کاشیکاری از جمله مهمترین ابزارها در صنعت ساختمان هستند که بسیار کاربردی و مفید بوده و کار برش زدن، نصب و اجرای کاشی و سرامیک را در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت ممکن می‌سازند.

 

 آشنایی با ملزومات و ابزارآلات نصب کاشی و کاشیکاری

ابزار کاشی‌کاری می‌تواند طیف گسترده ای از وسایل از ابزار برش تا چسب کاشی کاری را شامل شود. در ادامه با معرفی مهمترین ابزار کاشی کاری شما توضیحات مختصری درباره هریک از آنها ارائه می‌کنیم:

ابزار برش دستی کاشی و کاشی بر

از جمله وسایل مورد نیاز برای کاشی‌کاری ابزار برش دستی است. این ابزار بسیار سبک طراحی شده است و به راحتی می توان آن را حمل کرد. ابزار برش دستی کاشی دارای یک تیغه الماس است که می‌تواند روی هر مدل کاشی برش‌های دلخواه را ایجاد کند.استفاده از کاشی بر به کاربر امکان می دهد تا کاشی را در ابعاد دلخواه برش بزند، معمولا برای پوشش برخی نقاط خاص توسط کاشی از این ابزار استفاده می‌شود.


صفحه برش کاشی ُ گرد بر کاشی و مته الماسی کاشی بر
گاهی اوقات نیاز است که برای مواردی مثل گذر لوله ها، دستگاه های تخلیه یا اتصالات شیرآلات حفره هایی روی کاشی ها ایجاد شود. برای ایجاد کردن حفره ها روی کاشی ها به محاسبات ریاضی و ابزار با کیفیت نیاز است تا جلوی ترک خوردگی یا شکستگی روی کاشی گرفته شود. مته دریل الماسی ابزاری است که می‌توانید با کمک آن به راحتی این کار را انجام دهید. این مته های الماسه دارای قطرهای مختلفی است که می توانید به کمک آنها حفره های مورد نظر را روی انواع کاشی و سرامیک از جمله گرانیت، پرسلان، شیشه‌ای و یا کاشی‌های مرمر ایجاد کنید.
یکی از مزایای استفاده از چنین دستگاهی امکان استفاده از برش خیس است که آلودگی صوتی یا میزان گرد و غبار در محیط کار را بسیار کاهش می‌دهد.


اسپیسر کاشی
در گذشته برای تنظیم بندکشی کاشی‌ها از طناب یا نخ استفاده می شد، این مسئله سبب می‌شد که گاهی کار خیلی تمیز نباشد و خروجی نامنظمی را شاهد باشیم. اما با اسپیسرهای کاشی می‌توان بندکشی منظم و یکدستی را ایجاد کرد.


چسب کاشی و پودر بندکشی
این محصول نیز برای چسباندن انواع کاشی و سرامیک روی سطوح مختلف به کار برده می‌شود. ناگفته پیدا است که کیفیت بالای این محصول تا چه اندازه در ماندگاری بالا و استحکام کاشی در جای خود موثر است. در گذشته از ملات سیمانی برای این کار استفاده می‌شد که ملات مورد نظر در اندازه هایی که استاد کاشی کار آنها را با هم مخلوط می‌کرد تهیه می شد. اما در حال حاضر استفاده از چسب آماده برای چسباندن کاشی‌ها باعث شده است که در مدت زمان بسیار کمتر با تمیز بیشتر و ریخت و پاش کمتر در محیط، سطح وسیعی را کاشی کرد. چسب کاشی به دو صورت خمیری و پودری و در دو نوع ایرانی و خارجی در بازار وجود دارد. برندهای مختلف ایرانی چسب کاشی را در مدل های پودری و خمیری به بازار عرضه کرده اند. معمولا از نوع خمیری این چسب‌ها برای چسباندن کاشی به دیوار و از نوع پودری برای چسباندن کاشی به کف استفاده می‌شود. این چسب‌ها دارای کیفیت مناسبی بوده و از نظر قیمت نیز نسبت به محصولات مشابه خارجی ارزان‌تر هستند.

 

ماله دندانه ایی چسب 
ماله وسیله‌ای است که در دو نوع مختلف در کاشی کاری به کار برده می شود. در واقع در کنار انتخاب نوع کاشی مناسب، صاف بودن سطح کاشی و تراز بودن از جمله مواردی است که باید به آن دقت کنید. ماله کشی ابزاری است که به کمک آن می‌توان مالات استفاده شده در زیر کاشی را یک دست کرد.


ماله بندکشی
نوع دیگر ماله، وسیله ای است که برای بندکشی کاشی‌ها مورد استفاده قرار می گیرد. بندکشی درز میان کاشی‌ها باعث می شود که آب به راحتی به سطح زیر کاشی نفوذ نکند و کاشی برای مدت زمان بسیار طولانی در جای خود محکم باشد. استفاده از ماله بندکشی به همراه چسب مخصوص باعث آب بندی کاشی‌ها در جای خود می‌شود.


سیستم تراز کاشی و هم تراز کاشی
ترازها نیز در دو دسته تراز دستی و لیزری در کاشی‌کاری مورد استفاده قرار می گیرند. این ابزار برای صاف قرار دادن کاشی ها در یک راستا مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع دستگاه تراز به شما امکان می‌دهد که تا شیب مورد نظر خود را برای نصب کاشی تنظیم کنید.


چکش لاستیکی و چکش برقی
چکش لاستیکی نیز یکی دیگر از وسایلی است که برای ضربه زدن به کاشی و سرامیک نصب در کف مورد استفاده قرار می گیرد، تا کاشی محکم در جای خود قرار گیرد و اتصال قوی‌تری با چسب یا ملات داشته باشد. این چکش‌ها در سایز های مختلفی تولید می شوند و حتی مدل های برقی آن نیز وجود دارد که امکان تنظیم فرکانس ویبره با توجه به نوع کاشی در آنها وجود دارد.


سطل لاستیکی ملات ساز
یکی دیگر از ابزارهایی که برای کاشی کاری به آن نیاز دارید، سطل لاستیکی است. از این سطل‌ها برای مخلوط کردن و حمل ملات استفاده می شود. استفاده از متریال لاستیکی در تولید این محصول به تمیز شدن راحت‌تر سطح ظرف کمک می کند. سطل های لاستیکی دارای دوام و انعطاف پذیری بالایی هستند و دارای اندازه‌های مختلف است که می‌توانید بهترین انتخاب ممکن را با توجه به میزان کار و استفاده خود از این محصول داشته باشید.


قاپک و استراکچر حمل کاشی
این قطعه که  آن را با نام هایی چون وکیوم نیز می شناسند، با ایجاد خلأ و عمل وکیوم به کاشی و سرامیک چسبیده و کار جابجایی و حمل و ثابت نگه داشتن آن را در اندازه و ابعاد مختلف ممکن می سازد.


محافظ زانو و زانو بند
این محصول در واقع یک محصول کاملا پزشکی است که با ارگونومی مناسب زانو طراحی شده است و از آنجایی که کاشی‌کاران برای نصب کاشی باید بارها نشسته و بلند شوند یا روی زانوها خم شده و یا بنشینند، استفاده از این محصول در زمان کار باعث می شود تا آسیب کمتری به زانوها وارد شود.

 

برای این که کاشی ها در زمان نصب محکم در جای خود ثابت شوند از یک ملات با قابلیت چسبندگی بالا استفاده می شود. برای بالا بردن میزان چسبندگی ملات باید آن را به خوبی هم زد. برای این کار نیاز است که از یک دریل همزن با قابلیت چرخش قوی استفاده کنید.


ابزار نصب اسلب:

اسلب بریا قواره بر

آچار بشکن (قطع کن)

میز کار کاشیکاری اسلب 

چرخ حمل کاشی 

ویبراتور شارژی یا همان چکش برقی

استراکچر های حمل اسلب

رگلاتور(درز بند بین کاشی)

چسب مخصوص اسلب

ماله شانه ایی یوز(مخصوص نصب اسلب)

 


 

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید