۰

​۰۹۳۷۱۰۹۳۶۱۴ - ۰۲۱۸۸۶۱۰۲۲۱

10 پیمانکار تجاری برتر سال 2022 ایالات متحده

10 پیمانکار تجاری برتر سال 2022 ایالات متحده آمریکا

شرکت Turner Construction مستقر در نیویورک با کسب درآمد 14.3 میلیارد دلاری در سال 2021، رتبه اول را در فهرست Engineering News-Record از 400 پیمانکار تجاری برتر کشور آمریکا که هفته گذشته منتشر شد، حفظ کرد. این شرکت با پیمانکار مستقر در ویرجینیا، بچتل، که قبلاً دو دهه قبل از سقوط توسط ترنر در سال گذشته مقام اول را در اختیار داشت، مقابله کرد.
از 10 نفر برتر سال گذشته، 9 نفر در لیست 2022 باقی ماندند. تنها شرکت مفقود شده Tutor Perini مستقر در لس آنجلس بود که درآمد 5.9 میلیارد دلاری آن از 6.6 میلیارد دلار در سال قبل کاهش یافته است. کاهش درآمد، آن را از رتبه هفتم به سیزدهم در لیست رساند. تازه وارد در لیست 10 برتر امسال، Bethesda، مستقر در مریلند، گروه کلارک بود که با 6.2 میلیارد دلار درآمد از رتبه سیزدهم به نهم رسید.
گروه ساختمانی STO مستقر در اوماها، نبراسکا، گروه ساختمانی STO مستقر در نیویورک، و فلور مستقر در ایروینگ، تگزاس، پس از یک جابجایی که منجر به سقوط پیمانکار مستقر در بالتیمور وایتینگ-ترنر علیرغم ارسال یک پیشنهاد شد، به رتبه ششم رسید. افزایش درآمد از 8.1 میلیارد دلار در سال گذشته به 8.3 میلیارد دلار.

بر اساس این گزارش، درآمد ترنر اندکی کمتر از درآمد 14.4 میلیارد دلاری سال 2020 بود، اما همچنان برای دفاع از مقام اول در برابر بچتل، که درآمد آن به 12.9 میلیارد دلار افزایش یافته بود، کافی بود.

در حالی که چندین سال گذشته به دلیل زنجیره های تامین ناقص و افزایش سرسام آور قیمت مواد برای صنعت ساخت و ساز سخت بوده است، پیمانکارانی مانند ترنر همچنان به کارهایی مانند پروژه 800 میلیون دلاری مرکز داده متا ادامه می دهند. اما اکنون، با توجه به ترس از رکود اقتصادی و بازار نزولی که بر اقتصاد سایه افکنده است، به گفته وال استریت ژورنال، راه پیش رو ممکن است همچنان پر از دست انداز باشد.

نمودار زیر را برای 10 پیمانکار تجاری برتر در لیست ببینید

 

منبع: سایت constructiondive

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید