۰

​۰۹۳۷۱۰۹۳۶۱۴ - ۰۲۱۸۸۶۱۰۲۲۱

درصد زنان در ساخت و ساز بالاتر از همیشه

درصد زنان در ساخت و ساز بالاتر از همیشه در آمریکا

 

بر اساس داده های اداره آمار کار، سهم کارگران ساختمانی که زن هستند در بالاترین حد خود قرار دارد و از سال 2016 به طور پیوسته افزایش یافته است.

تحلیل واشنگتن پست نشان داد تا ماه اوت، 14 درصد از کل کارگران ساختمانی زن بودند. اوج قبلی سهم کارگران زن در ساخت و ساز در اکتبر 2009 بود که 13.5 درصد از کارگران را تشکیل می دادند.

زنان اسپانیایی تبار تا حد زیادی به این رشد کمک کرده اند. پست دریافت که تعداد زنان اسپانیایی تبار در صنعت طی شش سال گذشته 117 درصد رشد داشته است و در سال 2020، سهم زنان اسپانیایی تبار از سهم زنان سفیدپوست در ساخت و ساز پیشی گرفت. این نرخ ها شامل زنان در پست های اداری می شود.

واشنگتن دی سی با 17.6 درصد بیشترین سهم زنان در ساخت و ساز را در ماه اوت داشته است. آریزونا و فلوریدا به ترتیب با 15.6 درصد و 14.5 درصد در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند. دلاور با 6.8 درصد کمترین میزان را در سراسر کشور داشت.

رشد زنان در ساخت و ساز تا حدی به دلیل ادامه تقاضای بالای این صنعت برای کارگران است. طبق داده های BLS، نرخ بیکاری در سال 2016 برای افرادی که اخیراً یک شغل ساختمانی داشته اند، کمترین میزان از حداقل سال 2000 بوده است. این بدان معنا بود که استخدام‌کنندگان مجبور بودند برای یافتن کارمندان جدید به جای دیگری از استخرهای معمولی بگردند، که منجر به افزایش مداوم شد.

تفاوت بین سال‌های اولیه و چند سال اخیر را نیز می‌توان به گروه‌های کارگری و کارفرمایان نسبت داد که موانع را حذف یا کاهش دادند تا به گسترش مجموعه کارگران در مشاغل کمک کنند، زیرا صنعت برای استعدادهای جدید ناامیدتر می‌شود. اگرچه صنعت تلاش کرده است مانع ورود را کاهش دهد، اما همچنان وجود دارد. کارشناسان به پست اشاره کردند که استخدام زنان دشوارتر است، زیرا آنها اغلب تجربه کمتری دارند و اغلب به ساعات انعطاف پذیرتری نسبت به مردان برای ملاحظات مراقبت از کودک نیاز دارند.

برای ادامه این روند، کارشناسان می گویند کارفرمایان باید اهدافی را برای استخدام های متنوع تعیین کنند و بر فراگیری و ایمنی تمرکز کنند. اغلب، زنان ممکن است تجارت ساختمانی را به عنوان یک گزینه شغلی ندانند، بنابراین زبان فراگیر در آگهی‌های شغلی و مطالب کارمندان برای اطلاع از اینکه زنان قبلاً جایی در محل کار دارند، حیاتی است.

ماه گذشته، جینا ریموندو، وزیر بازرگانی ایالات متحده، طرح میلیون زن در ساخت و ساز را اعلام کرد. رایموندو در حالی که در کنفرانس اتحادیه کارگران ساختمان‌سازی آمریکای شمالی، سازمان ملل متحد را می‌سازد، بر هدف دو برابر کردن تعداد زنان در ساخت و ساز - از 1 میلیون به 2 میلیون - در 10 سال آینده تأکید کرد.

اگرچه او هیچ جزئیاتی در مورد چگونگی دستیابی به این هدف فاش نکرد، اما ریموندو و دولت بایدن امیدوارند که قانون سرمایه گذاری زیرساخت و مشاغل به همراه قانون چیپس و علم درهای بیشتری را برای زنان و اقلیت ها باز کند. IIJA یک آژانس توسعه تجارت اقلیت در وزارت بازرگانی ایجاد می کند که می تواند به کسب و کارهای متعلق به اقلیت ها و زنان کمک کند تا قراردادها و کمک های مالی را کسب کنند.

منبع: سایت constructiondive

 

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید