۰

منو سایت

۴ راه برای جلوگیری از اشتباهات زدن چسب و ملات

۴ راه برای جلوگیری از اشتباهات زدن چسب و ملات

1. بستر را آماده کنید

برای دستیابی به پیوند مناسب و کاهش تماس ها، اولین قدم این است که قبل از شروع نصب، بستر خود را به درستی آماده کنید. آماده سازی سطح می تواند به آسانی جارو کردن زمین یا پاک کردن آن با یک اسفنج مرطوب و تمیز قبل از شروع کاشی کاری باشد.

اگر تنوع زیرلایه شما از تحمل صافی قابل قبول فراتر رود، باید کارهای بیشتری از تمیز کردن سطح انجام دهید. در این موارد، در صورت نیاز از یک محصول پچ کننده یا لایه زیرین خود تراز استفاده کنید. صرف زمان برای آماده سازی مناسب بستر خود یک گام مهم است. اگر کار گسترده است، قبل از شروع حتماً یک دستور تغییر امضا شده دریافت کنید.

2. ملات مناسب برای کار را انتخاب کنید

شما مجموعه گسترده ای از خمپاره ها را در نوک ماله خود دارید. اغلب، ملات ها بر اساس هزینه انتخاب می شوند. اما انتخاب نادرست ملات می تواند باعث خرابی نصب شود که بسیار گران تر است و پروژه و شهرت شما را به خطر می اندازد.

برای نصب کاشی با فرمت بزرگ، به ساخت ملات اصلاح شده استاندارد تا ضخامت 1/2 یا 3/4 اینچ بسنده نکنید. ملات استاندارد، بر خلاف ملات بستر متوسط، برای حفظ ضخامت 3/4 اینچ طراحی نشده است. به همین دلیل، ممکن است در هنگام استفاده با کاشی با فرمت بزرگ، کوچک شده و باعث ایجاد لب شود.


کاشی کاری کف توسط استادکار
اگر می خواهید حدس بزنید کدام ملات را انتخاب کنید، دو ملات بسیار همه کاره توسط TEC برای تقریباً هر کاشی نصب شده ارائه می شود: TotalFlex 150 و TotalFlex 110. ملات های TotalFlex برای ترکیب حداکثر تطبیق پذیری مهندسی شده اند (99٪ از همه برنامه ها) با زمان باز بسیار طولانی تا 60 دقیقه. هر دو ملات همچنین دارای ضمانت کار با هر غشای جداکننده برای جداسازی ترک یا ضد آب هستند، بنابراین می توانید آنها را روی یا زیر ورقه های پلاستیکی یا تشک های قرار داده شده استفاده کنید.

3. آب و هوا را کنترل کنید

کاشی در محل کار تخمگذار صفحات سرامیکی طرح چوب.
نصب در فضای باز در مناطق چهار فصل مجموعه خاصی از چالش های نصب را ارائه می دهد. اگر در زیر آفتاب گرم تابستان رها شود، ملات نازک خیلی سریع جا می‌گیرد - گویی آن را با آب گرم مخلوط کرده‌اید. نور مستقیم خورشید در روزهای گرم و خشک می تواند باعث شود که ملات رطوبت خود را در جو از دست بدهد. این امر ملات را ضعیف می کند و ممکن است به آن اجازه ندهد در طول زمان مقاومت کند. برای نتیجه بهتر، نصب را در برابر نور مستقیم خورشید با چادر محافظت کنید.

دمای سرد مشکل معکوس را ایجاد می کند. دمای مطلوب بین 50 تا 70 درجه فارنهایت (10 تا 21 درجه سانتیگراد) قبل از نصب و تا 48 ساعت بعد از آن است. اگر یخ زدگی قریب الوقوع است یا نمی توان در برابر آن محافظت کرد، نصب نکنید. هنگام نصب در دماهای سردتر، مطمئن شوید که زمان پخت طولانی در حین و بعد از نصب را در نظر داشته باشید.

چه هوای بیرون گرم باشد چه سرد، باید باد یا حرکت هوا را نیز در نظر بگیرید. هر بادی آب را از ملات خارج کرده و خشک می کند. شما می توانید به سادگی با محافظت از سطح با یک چادر یا ورقه های تخته سه لا برای کاهش باد از این امر جلوگیری کنید.

4. دستیابی به پوشش مناسب
اگر بستر خود را آماده کرده اید، ملات مناسب را انتخاب کرده اید و آب و هوا را در نظر گرفته اید، آماده شروع ماله کشی هستید. به یاد داشته باشید، متوسط ​​سطح تماس کاشی باید حداقل 80 درصد باشد و در قسمت های بیرونی، دوش یا محل مرطوب به 95 درصد افزایش می یابد. سنگ طبیعی، با این حال، نیاز به سطح تماس 100 درصد دارد. برای برآورده کردن این الزامات، حتماً از روش‌های صحیح انتخاب ماله و روش‌های ماله‌زنی پیروی کنید.

برای بررسی اینکه آیا به پوشش مناسبی دست یافته‌اید، بلافاصله پس از قرار دادن کاشی، آن را به صورت دوره‌ای بالا بکشید، سپس به پشت آن نگاه کنید تا میزان تماس و پوششی که به دست آورده‌اید را ببینید. به این ترتیب، می توانید تأیید کنید که از مقدار مناسبی از متریال و اندازه ناچ استفاده می کنید.

 

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید