۰

​۰۹۳۷۱۰۹۳۶۱۴ - ۰۲۱۸۸۶۱۰۲۲۱

7 دلیل در تنوع کیفیت کاشی های پرسلانی

در اینجا 7 روشی که کیفیت هنگام خرید کاشی پرسلان تفاوت ایجاد می کند، را ذکر میکنیم.

 

1. کیفیت چاپ
هدف از پرسلن تقلید از یک ماده است، چه بتن، مرمر، سنگ یا چوب. چاپ با کیفیت خوب از چاپ واقعی قابل تشخیص نیست. کاشی با کیفیت پایین چیزهای زیادی برای دلخواه باقی می گذارد. ممکن است با وضوح کمتر یا با رنگی که کاملاً مناسب نیست چاپ شود.

 

2. تغییرات چاپ.
با یک کاشی با کیفیت بالاتر، تنوع الگوی زیادی دریافت می کنید، به طوری که در نهایت یک الگوی مشابه را مکرر نبینید، که می تواند جلوه طبیعی را از بین ببرد. کاشی‌های ارزان‌تر معمولاً تنوع زیادی از الگوها را ارائه نمی‌کنند.

 

3. بافت
یک کاشی با کیفیت خوب کار زیبایی را برای شبیه سازی بافت واقعی انجام می دهد. یک کاشی با کیفیت پایین ممکن است گزینه های پایان بافت مطابق با چیز واقعی نداشته باشد.
 

4. صافی کاشی
یک کاشی با کیفیت پایین احتمالاً دارای برخی ناهنجاری‌ها است که می‌تواند مشکلاتی مانند لب پر شدن یا ترک خوردن ایجاد کند. ناهنجاری ها همچنین نصب کاشی ها را دشوارتر می کند. بسیاری از کاشی‌کاری‌ها اغلب به ترفندهایی متکی هستند تا هر کاشی را صاف به نظر برسانند (یعنی استفاده از پین‌های تراز یا خطوط دوغاب ضخیم‌تر). یک کاشی با کیفیت بالا هیچ گونه تغییر شکلی ندارد، اما کاملاً صاف تولید می شود.
 

5. مقاومت در برابر خراش
هرچه کیفیت بالاتر باشد، درجه مقاومت در برابر خراش بالاتر است. با توجه به رده‌بندی PEI از 1 تا 5، کاشی‌های با کیفیت پایین ممکن است برای مصارف مسکونی سبک از 1 تا 2 برخوردار شوند. کاشی های با کیفیت بالاتر مانند کاشی های تولید شده در محدوده 4-5 رتبه بندی می شوند و می توانند برای استفاده تجاری سنگین تر مورد استفاده قرار گیرند.

 

6. انعطاف پذیری
یک کاشی با کیفیت بالاتر، انعطاف‌پذیری بیشتری را ارائه می‌کند، که حرکت بیشتری را در خود جای داده و از ترک خوردن محافظت می‌کند. کاشی سفت‌تر و با کیفیت پایین، بخشش کمتری دارد.
 

7. دقت برش
یک کاشی با کیفیت بالاتر اصلاح یا زمین دقیق می شود تا کاشی نه تنها لبه کاملاً مستقیمی داشته باشد، بلکه هر کاشی دقیقاً ابعاد یکسانی داشته باشد. کاشی با کیفیت پایین‌تر دارای تغییرات اندازه است. وقتی این اتفاق می‌افتد، کاشی‌کاری اغلب باید با دوغاب ضخیم‌تر جبران کند. اگر می خواهید خطوط دوغاب را به حداقل برسانید (یا به طور کلی از آنها اجتناب کنید)، یک کاشی خوب تراشیده شده ضروری است.

 

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید