۰

منو سایت

حمل کاشی از کارخانه تا محل نصب

حمل کاشی

بستگی به سایز کاشی مسئله حمل یکی از دغدغه‌های اصلی میباشد. 

هر چه سایز بزرگ ، وزن جعبه ها بیشتر و میتواند فشار زیادی به کمر و بدن وارد کند.

کاشی های سایز کوچک گاهان با دست بسته بندی و در بعضی کارخانجات بصورت اتوماتیک بسته میگردند و سپس با استفاده از نفر بر روی پالت قرار میگرند و باز هم در کارخانجات به روز با دستگاه های پالتایزر بسته بندی و با لیفتراک جابجا میگردند. مسلئه مهم حمل از انبار تا پروژه و محل نصب میباشد.‌

تعداد کاشی ها درون کارتن بنا به سیاست کارخانجات و امکانات دستگاه بستع بندی با هم فرق دارند و در سایز های بالای ۱ متر تا ۳ بصورت تکی و یا در جعبه های چوبی حمل میگردند. تا حدی که جابجایی و حمل اسلب کاری تخصصی میشود. 

همانطور که در مطالب قبلی گفتیم با توجه به پیشرفت چشمگیر تکنولوژی در سایز کاشی ها متناسب با آن ابزار نصب و ملزومات حمل نیز تخصصی تر و پیشرفته تر گردیده اند. ابزار نصب فیکس تایل کاریزما و ملزومات کاشی کاری کاریرما پیشرو در تولید تجهیزات تخصصی در ایران عزیزمان سعی در تولید و جمع آوری این ابزالات در جدیدترین تولید خود استراکچرهای حمل اسلب کاشی را در سری و مدل های مختلف تولید کرده است.

فروش انلاین در وب سایت و اینستاگرام شرکت راهی سریع برای خرید مشتریان عزیز است و باید توضیح دهیم که تمامی قصعات این پروفیل که از الومینیوم سبک با بالاترین کیفیت قاپک ها تهیه شده و در ایران تولید گردیده و امیدواریم که مورد استقبال و تایید همه قرار گیرند.

برای جابجایی سایزهای ۶۰×۶۰ و ۳۰×۹۰ و پرسلانهای سایز بزرگ بهتر از چرخ دستی و برای حمل اسلب و سایزهای بزرگ از استراکچرهای حمل مخصوص استفاده شود.

استراکچر سری گاما از قاپک های تکی و در ۵ مدل تولید شده است و امکان سفارش سایز مختلف با قاپک های متنوع نیز وجود دارد.

در سری های آینده از قاپک های دو ، سه و پمپی نیز استفاده خوهاد شد

 

 

 

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید