۰

​۰۹۳۷۱۰۹۳۶۱۴ - ۰۲۱۸۸۶۱۰۲۲۱

کاشی سایز بزرگ (اسلب)

امروزه کاشی‌های نازک، یکی از کاشی‌های بسیار پرطرفدار در بین معماران و ساختمان‌ساز‌های لوکس است.
تکنولوژی، امروزه به کمک معماران آمده است تا بتوانند ایده‌های خود را برای دکوراسیون ساختمان و پوشش کف و دیوار در قسمت‌های مختلف ساختمان با استفاده از مواد و متریال‌های خاص پیاده کنند.
این ایده‌ها می‌تواند اسلب‌های بزرگ کاشی را شامل شود که با طرح‌های سنگ، ‌چوب و ‌هر آن‌چه که تصورش را می‌توان کرد دکور شود. درخصوص سنگ طبیعی ما همواره با محدودیت‌های زیادی روبرو هستیم ولی این محدودیت‌ها تا حد زیادی در نسل جدید کاشی‌های نازک و بزرگ بر‌طرف شده است.
به عنوان مثال کاشی‌ها در کل، استحکام بالاتری نسبت به سنگ‌های طبیعی دارند، ‌نسبت به عوامل جوی، ‌سرما و گرما بسیار مقاوم‌تر هستند و امروزه با ورود نسل جدید کاشی‌های نازک، وزن مواد بکاررفته در ساختمان نیز نسبت به سنگ بسیار کاهش یافته است و این کمک بسیار بزرگی برای ساختمان‌سازهاست. این کاشی‌های پرسلانی با جذب آب زیر 0.5 درصد خود علاوه بر این‌که نسبت به یخ‌زدگی مقاوم هستند، نسبت به سایر کاشی‌هایی که در کف مورد استفاده قرار می‌گیرند و جذب آبی در حدود 2 تا 3 درصد دارند، نظافت آسان‌تری دارند. مقاومت نسبت به یخ‌زدگی موجب می‌شود که بتوان این نوع از کاشی‌ها را به راحتی در نمای ساختمان مورد مصرف قرار داد و باتوجه به سایز بزرگ‌شان، عملیات نصب کاشی و هم‌چنین حمل و نقل کاشی به دلیل وزن کم‌ترشان هزینه کم‌تری را به خریدار تحمیل می‌کند.
هم‌چنین ابعاد بسیار بزرگ این کاشی‌ها که تا چند متر می‌رسد،‌ می‌تواند به عنوان یک مزیت دکوراتیو برای این نسل از کاشی‌ها به شمار بیاید که هیچ متریال دیگری نمی‌تواند با آن رقابت کند.

منبع: سرامیک و ساختمان

 

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید