۰

منو سایت

سیستم های نصب کاشی فیکس تایل

سیستم های نصب کاشی فیکس تایل ، همتراز کاشی و همتراز سنگ

برای اولین بار در ایران توسط گروه کاشی کاریزما

خلع سیستم های دقیق نصب کاشی و عدم وجود مجموعه ایی کامل از ابزار آلات  نصب کاشی دلیلی شد تا کاشی کاریزما در کنار تولیدات محصولات زیبا و خاص خود ،شروع به جمع آوری و تولید کامل ابزار نصب کاشی در ایران نماید. یکی از این محصولات همتراز (برند ثبت شده کاریزما) کاشی می باشند.

بعد از ظهور اسپیسرهای ما بین کاشی برای نصب یکپارچه بند بین کاشی ها، چند سالیست که سیستم های تراز کننده کاشی برای تکمیل این فرایند به کمک کاشی کاران بوجود امده است. همتراز کننده های کاشی کمک شایانی برای نصب سایزهای بزرگ و سنگین کاشی می کنند و باعث یکپارچه و همسطح نصب شدن کاشی ها و بند یکنواخت میگردند و همچنین سرعت در کار را نیز بسیار بالا میبرند در ضمن نصب و کندن همتراز بسیار راحت می باشد. طراحی این محصول در کشور کانادا صورت گرفته لزا داری دقت بسیار بالایست و پایه زیر کار دارای بندهای 1 و 2 و 3 میل برای بین کاشی است. پایه در زیر کار میشکند و بعد از بند کشی هیچ دیدی نخواهد داشت و پل که از مواد نوی پ پ تهیه شده بارهای بار قابل استفاده قرار میگیرد.

کاریزما بهترین کیفت همتراز کاشی و بهترین قیمت همتراز کننده های کاشی را به شما تقدیم میکند.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید