۰

منو سایت

چسب فوری 1.2.3

چسب فوری 1.2.3

 

 

کاشی کاریزما نمایندگی چسب های فوری 1.2.3 مارک پرتون میباشد که توزیع اینمحصولات درب کارخانه و مراکز کاشی فروشهای شهر تهران و شهرستان ها را بر عهده دارد.

کاشی کاریزما نمایندگی انحصاری چسب فوری پرتوندر حوزه کاشی و سرامیک را بر عهده گرفته. توزیع و درسترس بودن چسب 1.2.3 و قیمت منناسب و قیمت کارخانه چسب 1.2.3 پرتون در کاشی کاریزما می توانید پیدا کنید.

چسب 1.2.3 محصول جدید سبد کالای کاریزما میباشد. فروش مجزای مایع بدون اسپری یکی دیگر از امکانات خوب کاشی کاریزماست  و با هر اسپری شما میتوانید از دو قوطی مایع ان استفاده نمایید.

این روزها ضمینه استفاده از این گونه چسب ها بسیار بالا رفته تا حدی که در هر کاری مصرف کنندگان بعلت سریع خشک شدن این گونه چسب ها از انها استفاده میکندد.

ادازه این چسب ها 400 میل میباشند و قوطی پلاستیکی مایع و اسپری ان از بهترین مواد ساخت کشور انگلیس استفاده میکنند. کیفیت بالای این چسب مثال زدنیست و باید حتما از انها امتحان کنید

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید