۰

​۰۹۳۷۱۰۹۳۶۱۴ - ۰۲۱۸۸۶۱۰۲۲۱

سـرامیک جایگزیـن پارکت

سـرامیک جایگزیـن پارکت

 

تولیـد کنندگان سرامیک پس از تولید سرامیک با طرح متنـوع ( سنگ ، بتن رنگی بـه فکـر سـرامیک با طرح چوب افتادند . این روند ابتدا در سایز های کوچک اتفاق افتاد و تا جایی پیش رفـت کـه امـروزه سـرامیک دقیقا در ابعـاد پارکت و با شباهت ظاهری بسیار زیاد تولید شده است .

شباهت ظاهری : محصولات پارکتی  در ابعادی مشـابه پارکت مسطتیلی مثل ۲۰ * ۱۲۰ تولید میشوند و تنوع طرحی این دسته از محصـولات زیاد است تا حس چوب را تداعی کنند و به بیش از 10 تا 20 طرح گاها" می رسـد که همه ایـن طرحهـا الهام گرفتـه از چـوب هـای مختلـف در رنگبندی متنوع هستند

نقش فیس در سرامیک طرح چوب : فیس بندی در سرامیک های طرح چوب نقش بسیار مهمـی دارد.
مزایا سرامیک نسبت به پارکت : اگر بخواهیم سرامیک و پارکت را با هم مقایسـه کـنـیـم ابتـدا بـه ســراغ بحث اقتصادی میرویم ، که با سرامیک قطعا انتخاب مناسـبی نسـبت بـه پارکت و لمینت هست . مورد دیگری که بسیار مشهود هست ، بحث نظافت هست .

سرامیک  به علت خاصیت ضد اسیدی که دارند حتی با شـوینده هایـی قـوى مثـل وايتكـس قـابـل شسشتو هستند اما پارکت حتی به صـورت مسـتقيم بـا اب هـم قـابـل شستشـو نمیباشـد.

بحث نگهداری و به صدا افتادن پارکت هست که ایـن مسـئله در سرامیک به هیچ عنوان اتفاق نخواهد افتاد .
با نگاهی به تفاوت های سرامیک و پارکت به راحتی میتوانیم به این نتیجه برسیم که سرامیک انتخاب بهتری و مناسـب تـری بــرای فضای دلنشین شماست.

 

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید