۰

منو سایت

بغل گیر اسلب کاشی پرسلانی و سنگ

بغل گیر کاشی

بغل‌گیر  از فولاد سخت کاری شده ساخته شده است. با توجه به ساختار فلزی آن امکان حمل ورق‌های بزرگ  اسلب کاشی پرسلانی و سنگ و شیشه را خواهید داشت.

بغل گیر از بدنه اصلی، دستگیره و دو فک متحرک که در موازات هم حرکت می‌کنند تشکیل شده است. هنگامی که ورق را در میان دو فک قرار می‌دهید و دستگیره را بالا می‌کشید، فک‌ها به ورق می‌چسبند.

لنت‌های پلاستیکی نصب شده بر روی فک اجازه نمی‌دهد که ورق در بین فک‌ها حرکت کند. هرچه وزن ورق بیشتر باشد فک‌ها باقدرت بیشتری به ورق می‌چسبند و در این حالت به هیچ عنوان نگران سُر خوردن یا افتادن ورق نخواهید بود.

با این ورق گیر می‌توانید ورق‌هایی تا  ضخامت ۲ سانتیمتر را جابجا کنید.

جنس دستگیره از ترکیب فولاد سخت کاری و پلاستیک هست باوجود دستگیره نرم اما قوی، حمل بارهای سنگین برای شما اذیت کننده نخواهد بود. از مزایای بسیار مهم این  بغل گیر پهنای بسیار خوب فک‌های آن است.

فک‌های  بغل گیر  کار گیر بزرگ‌تری دارند و گستره بیشتری از سطح ورق را پوشش می‌دهند و  این حالت دو مزیت را در بر دارد.

مزیت اول اینکه مانع از ایجاد فشار نقطه‌ای بر روی ورق می‌شود و از شکستن و ترک برداشتن یا دفرمه  شدن ورق جلوگیری می‌کنند.

مزیت دوم این است که این سطح از پوشش مانع از لغزیدن ورق در بین فک‌ها می‌شود.

یکی دیگر از مزایای بغل گیر امکان حمله ورق‌های شیشه‌ای است لنت‌های پلاستیکی به‌راحتی به شما اجازه می‌دهد تا شیت های شیشه‌ای را حمل کنید بدون اینکه به شیشه آسیبی وارد شود. باوجود این ابزارک باید سایر ابزارهای دست ساز را فراموش کنید و از کاربری‌های این ابزار لذت ببرید.

     

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید