۰

​۰۹۳۷۱۰۹۳۶۱۴ - ۰۲۱۸۸۶۱۰۲۲۱

چند فیس بودن در سرامیک به چه صورت میباشند؟

چند فیس بودن در سرامیک

یکی از جذابیت های سنگ ، طبیعت آن هست که باعث می شـود هیچ کدام از برشهای سنگ شبیه به هم نباشند و این خاصیت بسیار جذاب و ویژه را ما با ایجاد فیس در سرامیک به وجـود آورده ایم کـه پالرمو یکی از پیشتازان در زمینـه سرامیک با تعداد فيـس بالا است .

سرعت پیشرفت صنعت سرامیک و نزدیک شدن آن به سنگ روز به روز در حال افزایش است و یکی از آن موردها ، طبیعت سنگ است که در صنعت سرامیک با ایجاد فیس درهر طرح می باشد .

وقتی صحبت از شباهت سنگ و سرامیک می شود ،همگان از طبیعی بودن و عدم شباهت هرتایل در سنگ بازگو می کنند که شاید امروزه کارخانجات تولیدی کاشی و سرامیک در ایران با ایجاد فیس در هریک از طرح ها ایـن نـگـرانــی را برای طرفداران سرامیک از بین برده است و این باعث می شـود کـه بـعـد از اتمـام کـار تشخیص سنگ یا سرامیک بودن آن بسیار دشوار باشد .

نتیجـه بعد از اجرا ســــرامیک در هریک از طرح ها ، هر یک از تایلها حرفی متفاوت با زمینه یکسان دارند که این همـان طبیعت سنگ اما به سبک سرامیک است .

 

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید