۰

​۰۹۳۷۱۰۹۳۶۱۴ - ۰۲۱۸۸۶۱۰۲۲۱

استفاده از رنگ روشن تیره در انتخاب کاشی کاریزما

استفاده از رنگ روشن تیره 

واضح است که برای آشپزخانه های کوچک استفاده ی کمتر از رنگ مشکی و بیشتر از رنگ سفید توصیه می شود و برای آشپزخانه های بزرگ محدودیت خاصی وجود ندارد.

دکوراسیون سیاه و سفید از جمله دکوراسیون هاییست که علاوه بر به روز بودن در زمان های مختلف شما را هیچ گاه دچار خستگی از دکوراسیون داخلی منزلتان نمی کند. با اجرای طراحی دکوراسیون سیاه و سفید در منزلتان، از یک دکوراسیون خاص و شیک در خانه خود لذت ببرید اما به یاد داشته باشیدبرای ایجاد طراحی موفق شما باشد رنگی میان سیاه و سفید انتخاب نمایید انتخاب رنگ خاکستری ممکن است خانه شما را کمی بی روح کند اما اگر خاکستری را با قهوه ای یا شکلاتی مخلوط نمایید رنگی گرم و متناسب طراحی شما در کنار رنگ های سیاه و سفید ایجاد خواهد شد. این رنگ می تواند با سلیقه های متفاوت تغییر نماید اما پیشنهاد می کنم از رنگ های گرم و ابزار همتراز کاشی با بهترین قیمت همتراز کاشی و آچار فلزی همتراز کاشی کاریزما استفاده نمایید.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید