۰

منو سایت

بهترین دستگاه کاشی بر برای برش کاشی و سرامیک در سایز های بزرگ

دستگاه کاشی بر دستی و برقی

چه دستگاه هی مناسب برش کاشی می باشد؟

برای برش کاشی و سرامیک دستگاه های مختلف در بازار وجود دارند با قدرت و کیفیت های مختلف در سایز های گوناگون

شما بعنوان یک مصرف کننده باید نسبت به شرایط خود و جنس کاشی یک دستگاه مناسب را تهیه فرمایید.

برش مناسب در درجه اول بسته به تیغ و الماس کاشی بر دارد و سپس وزن دستگاه هر چقدر بیشتر باشه تکان های دستگاه ها کمتر و خطای برش کمتر میشود ولی حمل دستگاه سخت تر میگردد. شاسی کشی و پروفیل اصلی جهت دسته الماس نیز هرچه قوی تر باشد نتیجه کار مطلوب تر خواهد بود.

حالا باید نسبت به مقاومت بدنه کاشی و طول کاشیخود دستگاه متناسب را خرداری نمایید. در بازار دستگاه های مختلفی وجود دارند از قیمت های پایین تا بسیار بالا، دستگاهای دستی کوچ ک و بزرگ و دستگاهای کاشی بر برقی و آبی از طول کوچک تا بسیار بلند و 3 متر.

دستگاه های کوچک کاشی بر دستی حداقل 60 سانت تا 140 سانت طول برش دارند و با توجه به کیفیت دستگاه و مدل های مختلف و امکانات قیمت های متنوعی دارند. دستگاه های برش کاشی دستی کاشی کاریزما در سه سایز برش 70 سانت، 110 سانت و 140 سانت موجود می باشند و بعلت وزن دستگاه و ریل تو پر ان خطای برش نزدیک به صفر دارند و این دستگاه ها با گارانتی بفروش میرسند. طول های بزرگ مناسب برش کاشی های پرسلانی  با طول 120 هستند.

دستگاه های برقی دارای مخزن آب و سینی آب هستند که برای پرسلان های سخت و با طول زیاد قابل استفاده هستند و نیز سنگ که در هنگام برش بعلت استفاده از تیغه های بزرگ گرد و خاک ایجاد میکنند بهتر است از آب برای یرش اسستفاده گردد.

دستگاه های کاشی بری کاریزما و هر دستگاه دیگری در صورت برش با دیسک به مقدار 2 الی 3 میل قطر دیسک کاشی رو کوچک تر خواهند کرد درصورتی که کاشی بر های کاریزما و الباقی کاشی برهای دستی بخاطر برش با الماس فقط خط نازکی بر روی کاشی می اندازند و برش داده میشود.

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر و فنی با دفتر ابزار کاشی کاریزما در مورد دستگاه های کاشی بر تماس حاصل نمایید.

 

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید