۰

​۰۹۳۷۱۰۹۳۶۱۴ - ۰۲۱۸۸۶۱۰۲۲۱

مرکز توسعه فناوری سرامیک ایران

مدیرعامل مرکز توسعه فناوری سرامیک ایران در انجمن علمی سرامیک ایران مطرح کرد:

رسالت مرکز توسعه فناوری سرامیک ایران، حضور صاحبان ایده و نوآوری در قالب تیم ها و کسب و کارهای 
 دانش محور  برای رفع گلوگاه های زنجیره ارزش صنعت سرامیک است

▫️به گزارش روابط عمومی مرکز توسعه فناوری سرامیک ایران به نقل از روابط عمومی انجمن علمی سرامیک ایران، ششمین نشست هیات مدیره دوره دوازدهم این انجمن با حضور رامین زارع مدیر عامل مرکز توسعه فناوری سرامیک ایران در محل دانشگاه علم و صنعت برگزار شد.
▫️در این نشست پیرامون فعالیت های
و نحوه همکاری این مرکز با انجمن علمی سرامیک ایران گفتگو و مقدمات امضای تفاهم نامه همکاری این دو نهاد انجام پذیرفت.
▫️زارع در این نشست ضمن تبیین فرصت های ایجاد شده برای حضور نوآوران و صاحبان ایده در قالب کسب و کارهای نوپا و دانش محور و حضور در گلوگاه‌های زنجیره ارزش صنعت سرامیک، هدایت، تیم سازی و پرورش ایده ها و تطبیق آن با نیازهای صنعت را رسالت مرکز توسعه فناوری سرامیک ایران دانست و رونق و ایجاد مزیت رقابتی صنعت موجود و زمینه ایجاد فرصت های جدید سرمایه گذاری نوآورانه در صنایع هایتک سرامیک را از اهداف این مرکز، معرفی کرد و انجمن علمی سرامیک و دانشگاه های مرجع کشور را مکمل مرکز  در تحقق این اهداف برشمرد.
▫️وی همچنین حضور پررنگ بخش خصوصی به ویژه انجمن های صنفی سرامیک، کاشی و لعاب در کنار حمایت ویژه دولت از مراکز نوآوری و توسعه فناوری فرصت مغتنمی برای برای رونق این کسب و کار و ایجاد ارزش افزوده عنوان کرد. 
شایان ذکر است در ادامه این نشست تبیین موارد قابل دست‌یابی در تفاهم نامه، توجه ویژه و مشارکت مرکز توسعه فناوری سرامیک ایران و انجمن علمی سرامیک ایران در حوزه سرامیک های پیشرفته، مورد تاکید طرفین قرار گرفت.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید