۰

​۰۹۳۷۱۰۹۳۶۱۴ - ۰۲۱۸۸۶۱۰۲۲۱

ساخت بزرگترین سقف پنل خورشیدی در کارخانه کاشی آناتولیا ترکیه

ظرف 10 ، 15 سال گذشته بازار کانادا و قسمتی از امریکا (امریکای شمالی) به تسخیر کشور ترکیه و بزرگترین شرکت بازرگانی ان یعنی اناتولیا درامده است حتی با وجود حضور شرکت های بزرگ کانادایی و امریکایی، محصولات کارخانجات امریکا، ایتالیا، اسپانیا، برزیل، چین و جدیدا هند. آناتولیا با داشتن سه انبار بسیار بزرگ توزیع در تورنتو و یک انبار بزرگ در ازمیر اقدام به پخش محصولات ترک میکند. حتما این اتفاق بدون حمایت دولت، روابط خوب خارجی و مدیریت درست سهامداران آن اتفاق نمی افتاد. 
امروز پست یکی از مدیران این شرکت رو خوندم و دیدم بد نیست که مدیران صنعت در جریان باشند. اول اینکه خود اناتلیا وارد عرصه تولید اسلب شده و البته در کنار بندر یعنی شهر ازمیر.  نه در دل کویر بدون آب، کنار بندر بخاطر مسله حمل برای صادرات و برای انرژی هم فکر 
 کرده اند و با ساخت بزرگترین سقف پنل خورشیدی بر روی سقف کارخانه مشکل برق و حفظ محیط زیست را نیز حل کرده اند. 
باید با این همسایه ها رقابت کرد...

Mr. Bekir Elmaagacli (Co-CEO @ Anatolia Group) 
امروز نقطه عطفی در تعهد ما به پایداری است. 
در مورد پیشرفت پروژه خورشیدی خود در بالای کارخانه جدید تولیدی ما در ازمیر، ترکیه: 30 درصد از پنل های خورشیدی در حال حاضر در محل قرار دارند و 200.000 متر مربع از مساحت سقف ما را پوشش می دهند. این پروژه با داشتن ظرفیت قوی 21.5 مگاوات بر ثانیه و انتظار می رود تولید خیره کننده 31.000 مگاوات ساعت در سال، یکی از بزرگترین طرح های خورشیدی سقفی در سطح جهان باشد.

تاثیر بر پایداری قابل توجه است. با این سرمایه گذاری، ما مفتخریم اعلام کنیم که برق مورد نیاز فاز 1 تولید اسلب های پرسلان ما به طور کامل از انرژی های تجدید پذیر تامین می شود. 
این اقدام سالانه 20.000 تن CO2 را حذف می کند که معادل صرفه جویی 46.000 درخت در مقایسه با منابع انرژی معمولی است.
سرمایه گذاری در انرژی خورشیدی با چشم انداز ما برای آینده ای پایدار مطابقت دارد. گذشته از مزایای زیست محیطی، مزایای اقتصادی غیرقابل انکار است. با افزایش ظرفیت تولید ما، سرمایه گذاری ما در انرژی های تجدیدپذیر نیز افزایش می یابد. ما متعهد به پرورش سیاره ای سبزتر و پاک تر و کمک مثبت به اقتصاد هستیم.

 

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید