۰

​۰۹۳۷۱۰۹۳۶۱۴ - ۰۲۱۸۸۶۱۰۲۲۱

نکات مهم در نصب کاشی در هوای سرد

کاشی را با موفقیت در هوای سرد نصب کنید

هوای سردتر تأثیر قابل توجهی بر نصب کاشی در شهره های سرد دارد. علاوه بر چالش‌های فیزیکی نصب کاشی در هنگام کاهش دما، نصاب‌ها باید تأثیر سرما را بر سطوح و مصالح ساختمانی را مدیریت کنند. برای اطمینان از موفقیت آمیز بودن نصب کاشی در هوای سرد، انجام برنامه ریزی اضافی، آوردن ابزار اضافی، مراقبت بیشتر و دادن زمان اضافی بسیار مهم است.

 

قبل از نصب

نصب کاشی نیاز به دمای محیط ۱۰-۲۵ درجه را دارد. نصب کنندگان باید در برنامه ریزی انعطاف پذیر باشند تا زمانی که دمای محیط بالای ۱۰ درجه است، کاشی را نصب کنند. با این حال، می توان با برنامه ریزی خوب، پیامدهای دماهای سردتر را مدیریت کرد. باید محصولات آماده سازی سطح و نصب کاشی را طوری انتخاب کنید که خطرات ناشی از هوای سرد را کاهش می دهد. محصولات آماده سازی سطح مثل عایق های رطوبتی و ایزولاسیون ترک ، می توانند نصب را از آسیب ناشی از رطوبت در هنگام نصب و حرکت زیرلایه از سرما محافظت کنند. محصولات فست ست زمانی که تاسیسات در معرض آسیب ناشی از نوسان دما هستند را کاهش می‌دهند به ویژه مهم است که هوای سرد زمان را طولانی‌تر می‌کند.

پیشنهاد میشود که ملات و دوغاب برای استفاده و حداقل ۲۴ ساعت قبل از استفاده باید ۱۰-۲۵ درجه باشد. مطمپن شوید که همه مواد در دمای مناسب نگهداری می شوند، زیرا برخی از مواد نصب در صورت یخ زدن برای همیشه آسیب می بینند. برای اطمینان همه محصولات، دستورالعمل‌های سازنده را مطالعه کنید. دمای هوا، کاشی، آب و محل نصب نیز باید با دستورالعمل نصب در دمای ۱۰ تا ۲۵ درجه باشند. هنگامی که محل کار باید تا دمای ۱۰ درجه گرم شود، ابزارهایی مانند دستگاه های اندازه گیری دما، چادرها و بخاری های فضا باید در دسترس باشند. این ابزارها پروژه را آماده کار نگه می دارند و از یخ رزدگی و خرابی مواد جلوگیری می کنند. البته هنگام استفاده از بخاری های قابل حمل در هوای سرد تمام نکات ایمنی را رعایت کنید.

 

در حین نصب

هنگامی که مواد، بستر و محل کار تا حداقل ۱۰ درجه گرم شدند، نصب کاشی می تواند آغاز شود. با توجه به تغییرات دما در طول روز، نصابان باید مراقب باشند که دمای محیط مطابقت داشته باشد. این مراقبت ها از پروژه کاشی در هوای سرد اهمیت بیشتری می‌یابد، زیرا میتواند بر روی آب ُ کاشی و یا ملات ما تاثیر گذاشته و زمان کار را طولانی تر کند. مطمئن شوید که تمام مواد را با دقت نگهداری  و اندازه گیری می کنید.

 

استفاده از یک غشای ضد آب و ایزولاسیون ترک، یک مزیت نصب در هوای سرد در برابر رطوبت و حرکت کاشی در طول زمان محسوب میشود

در مرحله بعد، نصاب‌ها باید اطمینان حاصل کنند که دمای ملات، دوغاب و آب بین ۱۰ تا ۲۵ درجه است - دمای پایین‌تر منجر به زمان طولانی کار می‌شود. اگر دما کنترل نشود و ملات یا دوغاب تهیه شده در معرض دمای سرد قرار گیرد، آب موجود در محصول تبدیل به بلورهای یخ می شود و در تشکیل ملات اختلال ایجاد می کند. حفظ دمای کاری مناسب ۱۰ تا ۲۵ درجه از خرابی ها جلوگیری می کند.

استفاده از محصولات با کیفیت و فست ست مشکلات نصب در هوای سرد را کاهش می دهند

در هوای سرد باید زمان بیشتری را برای استحکام ملات در نظر بگیرید.

بندکشی کاشی ها را حداقل ۷۲ ساعت بعد انجام دهید، به خصوص زمانی که دما نزدیک به ۲۵ درجه است. مانند ملات، سرعت عمل خشک شدن  و استحکام سازی بندکشی در سرما افزایش می یابد.

بندکشی های فست ست سریع گیر و دوغاب قوی تر به مدیریت مشکلات اضافی ناشی از هوای سرد کمک می کند. فرمولاسیون

بعد از نصب پس از اتمام نصب کاشی، مطمئن شوید که با پوشاندن مناسب سطح و گرم کردن آن منطقه تا حداقل ۲۵ درجه به مدت حداقل ۲ روز برای محصولات نصب سریع و ۷ روز برای سایر محصولات، از آن محافظت کنید. با درنظر نگرفتن اصول صحیح، نصابان مطمئن باشند که دمای پایین نصب کاشی را با مشکلات زیادی رو به راه خواهد کرد و نصب را به خطر می اندازد ولی با انجام اقداماتی که در بالا گفتیم، نصابان می توانند مطمئن باشند که دمای پایین موفقیت پروژه  را به خطر نمی اندازد و البته تاسیسات هوای سرد نیاز به توجه، زمان و کار بیشتری دارد و در این صورت پروژه های کاشی را می توان در تمام طول سال و در هر دمایی با موفقیت ادامه داد.

 

 

 

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید