۰

​۰۹۳۷۱۰۹۳۶۱۴ - ۰۲۱۸۸۶۱۰۲۲۱

نمایشگاه بین المللی کاشی و سرامیک UNICERA

نمایشگاه بین المللی کاشی و سرامیک UNICERA 

 

بزرگترین نمایشگاه تخصصی کاشی و سرامیک ترکیه و دومین نمایشگاه تخصصی جهان که با برند UNICERA شناخته می شود، در سال 2023 ، 6 تا 10 نوامبر 2023 (15 تا 19 آبان ماه 1402) در شهر استانبول ترکیه برگزار می شود. این نمایشگاه در سال گذشته ، در 80 هزار متر مربع و با حضور 113 هزار متخصص از کشور ترکیه و دیگر کشورهای جهان برگزار شد، نزدیک به 27 هزار نفر از 130 کشور جهان در این نمایشگاه حضور داشتند.

نمایشگاه بین المللی سرامیک حمام و آشپزخانه (UNICERA 2023) که توسط سازمان نمایشگاه بین المللی TG Expo با همکاری فدراسیون سرامیک ترکیه (TSF) و انجمن تولیدکنندگان مصالح ساختمانی و نصب (TIMDER) برگزار می شود و در آن بسیاری از محصولات از جمله محصولات حمام، پوشش های کف و دیوار، فناوری های پردازش سرامیک، محصولات آشپزخانه، محصولات تزئینی، بسته بندی و ذخیره سازی در این نمایشگاه به نمایش گذاشته می شود. مهمترین تولیدکنندگان جهان برای اولین بار در UNICERA محصولات فصل جدید خود را به صنعت سرامیک جهان عرضه خواهند کرد.

 

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید