۰

​۰۹۳۷۱۰۹۳۶۱۴ - ۰۲۱۸۸۶۱۰۲۲۱

وزن کاشی پرسلان چقدر است؟

کاشی پرسلان به دلیل دوام و مقاومت در برابر آب، یک انتخاب محبوب برای کفپوش است، اما وزن کاشی پرسلان می تواند نگران کننده باشد. این مقاله راهنمای پوشش دادن همه چیزهایی است که باید در مورد وزن کاشی های پرسلان و نحوه تخمین یا محاسبه دقیق آن وزن بدانید.

کاشی های پرسلان از خاک رس ریز که در دمای بسیار بالا پخته می شود ساخته می شود. نتیجه یک ماده متراکم و بادوام است که می تواند به کاشی های کف یا دیوار با هر طرح سطحی قابل تصور، اغلب سنگ یا چوب طبیعی تبدیل شود.

وزن کاشی پرسلان بر حسب  کیلوگرم بر متر مربع (Kg/m2) اندازه گیری می شود و وزن بسته به ضخامت، اندازه و تراکم کاشی به طور گسترده ای متفاوت است. این اطلاعات را به عنوان نقطه شروع در نظر داشته باشید:

● ضخامت: ضخامت کاشی های پرسلان معمولاً از 3 میلی متر تا 12 میلی متر متغیر است. منطقی است که هرچه کاشی ضخیم تر باشد، سنگین تر خواهد بود.

● اندازه: اندازه های بزرگتر معمولاً معادل وزن بیشتر است، اگرچه ضخامت یا تراکم کاشی می تواند وزن را کم یا زیاد کند.

● تراکم: برخی از کاشی های پرسلان با تراکم بالاتر ساخته می شوند، به این معنی که مواد بیشتری در همان فضا بسته بندی می شود. کاشی های با تراکم بالاتر با همان اندازه وزن بیشتری نسبت به کاشی های با تراکم کمتر دارند.

 

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید