۰

​۰۹۳۷۱۰۹۳۶۱۴ - ۰۲۱۸۸۶۱۰۲۲۱

اهمیت وزن کاشی دیوار و کف و وزن پرسلان چقدر است؟

وزن کاشی دیوار و کف بر بسیاری از جنبه های نصب کاشی پرسلان تأثیر می گذارد. هنگام انتخاب کاشی پرسلان به فاکتورهای زیر توجه کنید.

● هنگامی که کاشی های کف بیش از حد سنگین هستند، می تواند یکپارچگی سازه را به خطر بیاندازد، که باعث فشار بر کف زیرین و به طور بالقوه ایجاد ترک یا حتی مشکلات ساختاری می شود. مهم است که کاشی هایی را انتخاب کنید که از ظرفیت باربری سازه تجاوز نکنند.

● درست مانند کف‌های زیرین، متریال دیوار تعیین می‌کند که چقدر وزن کاشی مناسب است. به عنوان مثال، یک دیوار گچی نسبت به دیوارهای تخته سیمانی وزن کاشی کمتری را تحمل می کند. وزن زیاد روی نوع نامناسب مصالح دیوار ممکن است باعث شکست پروژه شود.

● نصب نیز می تواند به طور قابل توجهی تحت تأثیر وزن کاشی قرار گیرد. کار با کاشی های سنگین دشوارتر است و ممکن است روند نصب را کند کند. کاشی‌های سنگین‌تر روی دیوارها ممکن است به کار بیشتر و همچنین چسب‌های قوی‌تری نیاز داشته باشند.

● هزینه حمل و نقل متناسب با وزن افزایش می یابد. کاشی‌های سنگین‌تر معمولاً برای بسته‌بندی و حمل و نقل هزینه بیشتری دارند و به نتیجه پروژه می‌افزایند.

 

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید