۰

​۰۹۳۷۱۰۹۳۶۱۴ - ۰۲۱۸۸۶۱۰۲۲۱

تأثیر حیوانات خانگی بر تصمیمات نوسازی خانه

مطالعه‌ی «حیوانات خانگی و خانه» ۲۰۲۴ نشان می‌دهد که تأثیر حیوانات خانگی بر تصمیمات نوسازی خانه در حال افزایش است. طبق این نظرسنجی که از بیش از ۱۰۰۰ پاسخ‌دهنده صورت گرفته، نزدیک به نیمی از صاحبان خانه‌ها حیوانات خانگی خود را هنگام تصمیم‌گیری درباره‌ی نوسازی در نظر می‌گیرند، به‌طوری که ۳۴٪ از آنها محصولات و مواد سازگار با حیوانات خانگی را انتخاب می‌کنند. علاوه بر این، ۲۲٪ از پاسخ‌دهندگان بر روی طراحی‌هایی تمرکز دارند که به‌طور خاص برای حیوانات خانگی‌شان مناسب باشد، مانند تعبیه فضا برای تخت یا محل تغذیه حیوانات.

 

با افزایش میزان مالکیت حیوانات خانگی، نحوه‌ی اولویت‌بندی و سفارشی‌سازی فضاهای خانه نیز تغییر کرده است. صاحبان خانه‌ها به‌طور فزاینده‌ای خانه‌های خود را با در نظر گرفتن نیازهای حیوانات خانگی طراحی می‌کنند و اغلب از متخصصان کمک می‌گیرند. در واقع، ۸۶٪ از صاحبان حیوانات خانگی که خانه‌هایشان را نوسازی کرده‌اند، از متخصصان کمک گرفته‌اند، از جمله پیمانکاران عمومی (۴۸٪) و مشاغل تخصصی مانند برق‌کاران و لوله‌کش‌ها (۲۹٪).

 

در بین صاحبان حیوانات خانگی، کفپوش بیشترین پروژه نوسازی بود (۵۱٪) و ۲۵٪ از این صاحبان، متخصصان کفپوش را به کار گرفته‌اند. سایر نوسازی‌های محبوب شامل محوطه‌سازی (۳۴٪)، ارتقاء دیوار یا قرنیز (۳۴٪)، و تعویض قاب درها (۳۱٪) بود. این مطالعه نشان می‌دهد که حیوانات خانگی تا چه اندازه در اولویت‌های نوسازی صاحبان خانه نقش دارند و بر طراحی و عملکرد خانه‌ها تأثیر می‌گذارند.

بیش از نیمی از صاحبان حیوانات خانگی که خانه‌های خود را نوسازی می‌کنند، برای حیوانات خود در طول پروژه‌های نوسازی تدابیر ویژه‌ای اتخاذ کرده‌اند (۵۷٪). اکثر آنها دسترسی حیوانات خود را در داخل خانه محدود کرده‌اند (۴۳٪)، و ۶٪ حیواناتشان را به طور موقت از خانه خارج کرده‌اند. پیمانکاران در هوز پیشنهاد می‌کنند که یک سیاست خاص برای حیوانات خانگی تنظیم شود تا صاحبان خانه و متخصصان بتوانند ایمنی انسان‌ها و حیوانات را در طول پروژه تضمین کنند.

برخی دیگر از نکات برجسته مطالعه‌ی «حیوانات خانگی و خانه» ۲۰۲۴ شامل موارد زیر است:

 

خانه حیوانات: بیش از دو نفر از هر پنج صاحب حیوان خانگی، یک حیوان دارند (۴۴٪)، اما بیش از یک‌چهارم سه حیوان یا بیشتر دارند (۲۶٪). سگ‌ها رایج‌ترین حیوانات خانگی هستند (۸۳٪)، سپس گربه‌ها (۳۳٪)، پرندگان (۳٪) و ماهی‌ها (۳٪) قرار دارند.

 

چه کسی فرمانروایی می‌کند؟: بیش از سه نفر از هر پنج صاحب حیوان خانگی به حیواناتشان اجازه دسترسی به تمام بخش‌های خانه را می‌دهند (۶۳٪) و تعداد مشابهی نیز به حیواناتشان اجازه می‌دهند که روی تمام وسایل خانه باشند (۶۰٪). در حالی که بیش از یک نفر از هر ده صاحب حیوان خانگی، ورود حیوانات به وسایل خانه را ممنوع می‌کنند، برخی مشکوک هستند که حیوانات در غیاب صاحب‌خانه از وسایل خانه استفاده می‌کنند. حیوانات خانگی بیشتر احتمال دارد که با صاحبانشان بخوابند تا در تخت یا قفس خود (۴۷٪ در مقابل ۳۸٪).

 

ایستگاه‌های تغذیه اختصاصی، کاتیوها و موارد دیگر: نزدیک به یک نفر از هر ده صاحب حیوان خانگی که در حال نوسازی خانه هستند، فضاهای مخصوص حیوانات را به عنوان بخشی از نوسازی خانه خود اضافه کرده‌اند. ایستگاه‌های تغذیه (۳۹٪) و محفظه‌های فضای باز (۳۴٪)، مانند کاتیو (فضای ایمنی برای گربه‌ها)، بیشترین درخواست را داشته‌اند. سایر موارد شامل محل‌های خواب یا استراحت (۲۱٪) و ایستگاه‌های نظافت، سازه‌های بازی و جعبه‌های خاک (هرکدام ۱۸٪) بوده است.

 

مشکلات رایج: بزرگترین چالش‌هایی که صاحبان حیوانات خانگی با آن مواجه هستند شامل موهای فراوان (۶۵٪)، سپس کثیفی و گل و لای (۴۲٪) و نظم‌دهی به وسایل حیوانات (۲۸٪) است.

 

تعویض وسایل: نزدیک به سه چهارم از صاحبان حیوانات خانگی گزارش کرده‌اند که به دلیل حیوانات خود، یک وسیله خانگی را تعویض کرده‌اند (۷۳٪). فرش‌ها یا قالی

 

مطالعه «حیوانات خانگی و خانه» ۲۰۲۴ از صاحبان حیوانات خانگی نظرسنجی کرد که بیش از سه‌چهارم آنها در حال نوسازی، برنامه‌ریزی یا اخیراً پروژه نوسازی خانه خود را به پایان رسانده‌اند. این نظرسنجی آنلاین در اوت ۲۰۲۴ از کاربران در ایالات متحده انجام شد و شامل ۱۱۶۵ پاسخ‌دهنده بود.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید