۰

​۰۹۳۷۱۰۹۳۶۱۴ - ۰۲۱۸۸۶۱۰۲۲۱

اصول ایمنی در بارگیری و انبار کردن کاشی

شناسایی اصول ایمنی و حفاظتی در بارگیری و انبار کردن

رعایت اصول ایمنی یکی از موارد مهمی است که در بارگیری و انبار کردن کاشیها باید رعایت گردد . بدلیل اینکه کاشی از اجناسی است که با کوچکترین ضربه امکان ترک خوردن و لب پرشدن دارد . بنابراین رعایت مسائل ایمنی در موقع بارگیری و تخلیه باید به کارگران ساختمانی که در جابجایی این گونه مصالح کار می کنند گوشزد شود و آموزشهای لازم در مورد حمل و نقل داده شده باشد . در موقع حمل و نقل همانطور که در بخش ایمنی به آن اشاره گردید حتماً از کفش ایمنی استفاده شود .
بلند کردن بلند کردن

اشیاء خیلی سنگین ممکن است به شما صدمه برساند . موقع بلند کردن این اشیاء از کارگران دیگر کمک بگیرید . در موقع بلند کردن بار از عضلات پا و ران خود استفاده کنید . پاها را کمی دور از هم نگهدارید تا تعادل کامل داشته باشید . زانوها را خم کنید پشت را راست نگهدارید و جانه را پایین بگیرید . بار را محکم با دست بگیرید و با راست کردن پاها آنرا بالا ببرید . در موقع بلند کردن بار مواظب لبه های تیز و سطوح لغزان باشید بار را باید طوری با دست نگهدارید که جلو دید شما را نگیرد .

 

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید