۰

​۰۹۳۷۱۰۹۳۶۱۴ - ۰۲۱۸۸۶۱۰۲۲۱

نحوه کار کردن انبر دستی مخصوص تراز کاشی

نحوه کار کردن انبر دستی مخصوص تراز کاشی

همتراز کننده کاشی باعث میود که کار نصب کاشی و سنگ بسیار سریع تر و منظم تر گردد. آچار مخصوص همتراز کاشی برای محکم تر کردن پل داخل پایه ها مورد استفاده قرار میگیرد و با اهرم قرار دادن پایه آچار و فشار اوردن بر پل به دال پایه این عمل صورت میگیرد.

ارتفاع دهنه آچاربخاطر ارتاع متفاوت کاشی قابل تنظیم می باشد

با توجه به اندازه باز شدن دهنه آچار برای سفت کردن پل باید اندازه دهنه انتخاب و مهره بالایی آچار محکم گردد

ابتدا باید گوه با دست فشار داده شود و سپس آچار همتراز را بطوری که دهنه از یک طرف لبه پایه را گرفته و از طرفی پشت پل را گرفته به آرامی فشار دهید تا حدی که لبه های هر دو طرف کاشی همتراز شوند و از فشار اوردن بیش از حد و مضاعف که باعث شکستن پایه در زیر کار میگردند خوداری کنید.

بدنه آچار از فلز می باشد و پایه ها از پلاستیک شکننده. بنابراین فشار بیش از حد باعث شکسته شدن پایه ها خواهد گردید. قصد ما برای استفاده از آچار فقط برای مرحله نهایی و محکم کردن پل ها می باشد . لذا همانگونه که گفتیم ابتدا با دست و در نهایت با آچاربه اندازه یک یا دو دندانه پل استفاده گردد و به محض محکم شدن فشار بیشتری نباید آورد. 

فروش آچار های فلزی و پلاستیکی تراز کاشی تولید فیکس تایل از طریق نمایندگی ها و آنلاین می باشد.

 

 

 

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید