۰

منو سایت

برای نصب سنگ حتما از چسب اپکسی استفاده کنید

چرا نصب سنگ اسلب با ملات و سیمان میسر نیست؟

ملات ماسه و سیمان جزو مصالح سنگین محسوب می شود . وزن ملات ، با در نظر گرفتن ضخامت 3 سانتی متر ملات در پشت هر متر مربع سنگ به 70 الی 80 کیلوگرم می رسد . لذا در یک سنگ اسلب با ابعاد 2 متر در 3 متر مربع وزن ملات به 450 الی 420 کیلوگرم می رسد.و این وزن بر سنگ فشار آورده و باعث جدایش میشود . در مقابل قدرت چسبندگی ملات سیمان نیز به قدری نیست که بتواند سنگ را در طولانی مدت نگه دارد . بنابراین بعد از گذشت زمان کوتاه سنگ سقوط می کند . البته برای نمای ساختمان از روش های   پیچ و رولپلاک نما استفاده می کنند تا از  سقوط سنگ نما جلوگیری کنند . ولی متاسفانه این روش نیز مشکلات زیادی همچون آسیب به زیبایی نما ، ایجاد شکاف سنگ ، افزایش هزینه اجرا و غیره دارد . یکی دیگر از دلایل بسیار مهم این هست که ، پشت تمام سنگهای اسلب در کارخانجات سنگ بری رزین کاری می شود . رزین هم که یک ماده ضدآب هست . پس عملا ملات ماسه و سیمان که با حل شدن در آب و و نفوذ در سنگ باعث چسبندگی و گیرایش سنگ میشود ، نمی تواند چسبندگی کافی پشت سنگ ایجاد کند و بعد از مدتی سنگ جدا خواهد شد .

شاید از ما بپرسید ، خب ؟ راهکار چیست ؟ بهترین روش استفاده از  چسب اپوکسی است . که چسب اپوکسی وزن بسیار پایینی دارد . به طوری که در هر متر مربع حدودا یک کیلو چسب مصرف می شود . در عین حال چسب اپوکسی میتواند بر روی تمامی سطوح با قدرت بسیار بالایی بچسبد .

با چسب اپوکسی آشنایی دارید ؟

چالش های کاری خود را در زیر برای ما بنویسید .

 

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید